1KOMMA5° START MET VERKOOP VAN WARMTEPOMPEN

Deventer, 03 juni 2024 – 1KOMMA5° Nederland breidt zijn aanbod uit met de installatie van warmtepompen van het merk Daikin. Deze uitbreiding benadrukt het one-stop-shop model van het bedrijf, waarmee klanten in één keer volledig ontzorgd worden met hun energieoplossing.

03-06-2024
Koen Rozendom
1KOMMA5° START MET VERKOOP VAN WARMTEPOMPEN

Warmtepomp installatie 1KOMMA5˚

We zijn enthousiast om aan te kondigen dat we nu ook de installatie van Daikin warmtepompen aanbieden. Deze toevoeging aan ons assortiment past perfect bij onze bestaande producten zoals zonnepanelen, thuisbatterijen en laadpalen. Hiermee willen we nog beter inspelen op de behoefte van onze klanten.

In een tijd waarin de verkoop van warmtepompen drastisch is gedaald door afnemend consumentenvertrouwen, speelt 1KOMMA5° Nederland in op de behoefte aan betrouwbare en efficiënte totaaloplossingen. "Het is niet meer voldoende om enkel losse componenten aan te bieden," zegt Koen Rozendom, directeur van 1KOMMA5° Nederland. "Consumenten zoeken naar geïntegreerde oplossingen en ons one-stop-shop model biedt precies dat."

De installatie van Daikin warmtepompen door 1KOMMA5° Nederland dekt het hele land, waardoor particuliere klanten direct gebruik kunnen maken van het aanbod. Door het aanbieden van een complete set aan duurzame energie oplossingen, helpen we onze klanten om de energietransitie efficiënt en effectief te maken.

Einde persbericht

Over 1KOMMA5º Nederland

1KOMMA5° is de ontwikkelaar van het ‘Heartbeat AI’-platform voor energiesoftware. Het platform wordt aangestuurd door kunstmatige intelligentie en transformeert de zonnepanelen van klanten in een virtuele energiecentrale. Zonnepanelen, thuisbatterijen, warmtepompen en laadpalen worden verbonden met de energiemarkt en bewegen mee met de opwekking van stroom uit zon en wind. Als alles-in-één-leverancier biedt het bedrijf particuliere en zakelijke klanten daarnaast de verkoop en installatie van op maat gemaakte intelligente energieoplossingen. 1KOMMA5° heeft momenteel 75 vestigingen en rond de 2.200 medewerkers in Nederland, Duitsland, Zweden, Finland, Denemarken, Spanje en Australië. In minder dan drie jaar sinds de oprichting biedt 1KOMMA5° ondertussen het toonaangevende hardware- en softwareplatform van Europa. Het doel van het bedrijf: in 2030 ieder jaar 500.000 gebouwen uit te rusten voor klimaatneutrale stroomopwekking, verwarming en mobiliteit.